Kosz nie działa, gdy jest podłączony klucz licencyjny
Program:
Codemeter
System operacyjny:
Windows XP, Windows Vista, Windows 7
Opis:
Kosz nie działa, gdy klucz licencyjny jest podłączony.
Rozwiązanie:
CodeMeter 4.20
Przełącz swój CmStick z lokalnego dysku na dysk wymienny:
1. Uruchom narzędzie „Konfiguracji dysków” CodeMeter (Start → Wszystkie programy → CodeMeter → Narzędzia).
2. Wybierz klucz i zmień typ dysku na karcie z opcją dysku wymiennego.
3. Po tym re -plugu klucz licencyjny i „Kosz” powinny działać prawidłowo.
CodeMeter 4.30 i późniejsze wersje
Od wersji 4.30 CodeMeter, narzędzie „Konfiguracja dysku” nie jest już dostępne. Ale konfiguracja dysków może być nadal modyfikowana za pomocą wiersza polecenia narzędzia cmu32 - :
1. Podłącz adapter do komputera.
2. Otwórz wiersz poleceń konsoli cmd.exe poprzez menu Start i wpisz "cmd" w polu wyszukiwania.
3. Okno czarnej konsoli otwiera się z wiersza poleceń.
4. Wpisz następujący wiersz w tym oknie:
cd C:\Program Files (x86)\CodeMeter\Runtime\bin
5. Potwierdź klawiszem ENTER. Tą drogą powinny być przejęte przez linię poleceń.
6. Teraz wpisz :
cmu32 -s******** --set-config-disk RemovableDisk
W miejsce ******* numer seryjny swojego CmStick. Można go znaleźć na kluczu CodeMeter lub przez otwarcie CodeMeter Control Center. Wciśnij ENTER, aby potwierdzić.
7. Zamknij konsolę wiersza poleceń.
8. Ponownie podłącz klucz licencyjny i „Kosz” powinien działać prawidłowo.
Uwaga:
Aby zmienić ustawienia na wcześniejsze, można użyć tego wiersza polecenia:
cmu32 -s******** --set-config-disk LocalDisk